reklama

Slovo

Slová sú kríž.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Slovo, ktoré z úst vypustíš.

Slovo, ktoré ťa poteší.

Slovo, ktoré dokáže ublížiť.

Slová sú kríž.

Často povieš to, čo nechceš,

Ale už to nedokážeš vrátiť naspäť.

Na kolená predo mnou klesneš,

No ja ti neverím, nie opäť.

Slzy mi stekajú po tvári, srdce ma bolí,

Cítim sa ako na mínovom poli.

To ticho, po boji strašne hlučné.

„Odíď.“ - slovo také stručné.

Slovo, ktoré z úst si vypustil.

Slovo, ktorým si ma vždy potešil.

Slovo, ktorým si mi ublížil.

Slová sú kríž.

Sedím sama, navždy bez teba,

Pripomína mi ťa i vôňa chleba.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prázdno, ktoré ostalo v nás

Pomaly zacelí čas.

Čas, dlhý a zároveň krátky,

Hodina trvá jeden rok.

Mať tak vnútornú silu matky

A s časom držať krok.

Slovo, ktoré z úst si vypustil.

Slovo, ktorým si ma vedel potešiť,

Povieš aj teraz a ja ti znova odpustím.

Slová sú kríž.

Nina Ilievová

Nina Ilievová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Predstavte si to ticho, keby ľudia hovorili len to, čo vedia." Karel Čapek Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu